حمایت جهادی تشکل‌های قرآنی خوزستان از مناطق سیل‌زده استان
کد خبر: 3809006
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
موسوی‌زاده خبر داد:

حمایت جهادی تشکل‌های قرآنی خوزستان از مناطق سیل‌زده استان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه قرآنی خوزستان گفت: تشکل‌های استان برای خدمت به مناطق سیل‌زده به صورت جهادی پای کار آمده‌اند.

سیده‌مریم موسوی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به وضعیت مؤسسات در مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: شماره حساب اتحادیه به منظور دریافت حمایت‌های نقدی در اختیار علاقه‌مندان و خیرین استان قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه مؤسسات قرآنی استان تا این لحظه برای رسیدگی به مناطق سیل‌زده پای کار هستند، ادامه داد: آنها فعالیت جهادی انجام داده‌اند و از کمترین حمایتی دریغ نکرده‌اند. البته خوشبختانه در مناطق سیل‌زده مؤسسات قرآنی نبوده‌اند و متأسفانه آن مناطق نیز خالی از خانه‌های قرآن بوده است.

موسوی‌زاده با بیان اینکه بیشترین مؤسسات قرآنی در شهر هستند، تأکید کرد: مدیران عامل اتحادیه مدغم قرآنی و همچنین اتحادیه تشکل‌های کشور قول‌هایی در راستای حمایت به مؤسسات قرآنی آسیب‌دیده داده‌اند که در مرحله قول باقی مانده است و امید داریم پس از ارسال گزارش‌، این حمایت‌ها جنبه عینی پیدا کند.

وی افزود: در سطح استان همراهی خوبی میان دستگاه‌ها و نهاد‌ها در کنار مجموعه مردمی برای رسیدگی به مناطق آسیب‌دیده شده انجام شده است.

انتهای پیام

captcha