قیمت زولبیا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در کرمان تعیین شد
کد خبر: 3809193
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

قیمت زولبیا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در کرمان تعیین شد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان در استان گفت: قیمت زولبیا در ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، بامیه ۱۶ هزار و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت زولبیا و بامیه مخلوط ۱۶ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، مهدی حسینی‌نژاد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان امروز، 16 اردیبهشت‌ماه گفت: در جلسه تنظیم بازار استان کرمان قیمت زولبیا در ماه مبارک رمضان 15 هزار و 500 تومان، بامیه 16 هزار و 500 هزار تومان و قیمت زولبیا و بامیه مخلوط 16 هزار تومان تعیین شد.
وی با بیان اینکه واحدهای تولید زولبیا و بامیه موظف هستند نرخ نامه خود را در برابر دید مشتریان قرار دهند افزود: در حال حاضر مشکلی برای تامین شکر در استان کرمان وجود ندارد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به افزایش سهمیه 3 هزار و 800 تنی شکر به استان علاوه بر سهمیه قبلی بیان کرد: شرکت غله استان اخذ این میزان شکر را از شرکت بازرگانی دولتی ایران دنبال می‌کند تا به موقع و در ماه مبارک رمضان به استان تحویل داده شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 250 تن شکر در بین واحدهای صنفی در حال توزیع است تصریح کرد: قیمت شکر در کرمان برای مصرف‌کننده 3 هزار و 500 تومان است و با هر گونه گرانفروشی در استان کرمان برخورد جدی می‌شود.
حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه سهمیه شکر استان کرمان تامین شده و در بازار توزیع می‌شود اظهارکرد: مشکلی برای تامین شکر ماه رمضان برای خانوارها و صنوف در کرمان وجود ندارد.
انتهای پیام

captcha