خوشحالی و شعف قاری روشندل از دریافت انگشتر رهبر انقلاب
کد خبر: 3809563
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

خوشحالی و شعف قاری روشندل از دریافت انگشتر رهبر انقلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محمد بهرامی از حس و حال روز گذشته‌ اجرایش در محضر مقام معظم رهبری گفت و افزود: به خاطر انرژی که از محضر مقام معظم رهبری دریافت کردم و به یاری باریتعالی، با قدرت هرچه تمام‌تر به سمت اهدافم حرکت می‌کنم.

محمد بهرامی، قاری روشندل اهل لرستان که مقام نخست دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان در رشته قرائت تحقیق قرآن را کسب کرده است، عصر روز گذشته، 16 اردیبهشت‌ماه در مراسم دیدار قاریان و حافظان قرآن با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت. او پیش از این نیز در گفت‌وگو با ایکنا درخواست داشت تا زمینه حضور در این محفل برایش فراهم شود.

بهرامی صبح امروز در گفت‌وگو با ایکنا درباره توصیه‌های معظم له پس از اجرایی که داشت، اظهار کرد: تمام توانم را به کار گرفتم تا تلاوت خوبی را ارائه دهم و ایشان دوبار تأکید کردند، تلاوتم را دوست داشتند و از آن لذت بردند.
بهرامی درباره حس و حال حضور در محضر رهبر انقلاب، ادامه داد: الحمدلله توفیقی بود که نصیبم شد و توانستم زمان زیادی را با ایشان همراه باشم؛ چراکه به هنگام افطار کنار میز ایشان نشسته بودم و صبحت‌هایی میان ما رد و بدل شد، به گونه‌ای که چندین بار تعارف کردند، افطار میل کنید و من هم به دلیل هیجان و شادی این حضور، گفتم از گلویم پایین نمی‌رود و ایشان با دستانشان خرما به دهان من گذاشتند. البته به اصرار خودم، ایشان انگشتر دستشان را به من هدیه دادند، این بهترین لحظه‌ای بود که در زندگی چشیده‌ام و امیدوارم مجدد برایم تکرار شود.

خوشحالی و شعف قاری روشندل از دریافت انگشتر رهبر انقلاب
وی با اشاره به برنامه‌ آینده قرآنی‌اش، اضافه کرد: به خاطر انرژی که از محضر مقام معظم رهبری دریافت کردم و به یاری باریتعالی، با قدرت هرچه تمام‌تر به سمت اهدافم حرکت می‌کنم و اگر هزار بار به دیدار مقام معظم رهبری بروم، باز هم برای هزار و یکمین بار این تلاش را انجام خواهم داد؛ چرا که از نظر من در عرصه قرائت کشور، هدفی بالاتر از تلاوت در محضر ایشان نیست.
محمد بهرامی در پایان ضمن تشکر از شورای عالی قرآن، از زحمات و همراهی اساتید معنوی‌اش که آقایان حسن و حسین رضایی از مادحین هیئت متوسلین حضرت زهرا(س) لرستان هستند، تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام

captcha