مرحوم طباطبایی مدام می گفتند «پسرم هیچ توقعی از من نداشته باش»
کد خبر: 3809632
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

مرحوم طباطبایی مدام می گفتند «پسرم هیچ توقعی از من نداشته باش»

طباطبایی گفت: یکی از مهم‌ترین تاکیدات پدر به بنده این بود که «هیچ توقعی از من نداشته باش و من هیچ توصیه‌ای برای شما به هیچ دستگاه یا دانشگاه یا هر مرکز دیگری نخواهم نوشت. به هرجا می‌خواهی برسی، باید خودت تلاش کنی.»

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد طباطبایی» با بیان اینکه سخن گفتن درباره منش اخلاقی مرحوم سید مهدی طباطبایی، سخن گفتن درباره واضحات و مصداق اظهر من الشمس است، گفت: ایشان همیشه ما را دستگیری از نیازمندان و حمایت از اقشار مسضعف جامعه توصیه می کردند.

فرزند سیدمهدی طباطبایی افزود: یکی از مهم ترین تاکیدات پدر به بنده این بود که «هیچ توقعی از من نداشته باش و من هیچ توصیه ای برای شما به هیچ دستگاه یا دانشگاه یا هر مرکز دیگری نخواهم نوشت. به هرجا می خواهید برسید، باید خودت تلاش کنی.»

وی درباره تداوم برخی از سنت های حسنه مرحوم طباطبایی، خاطرنشان کرد: سفره های سحری طبق سال های پیشین، همچنان در صبح های ماه رمضان در منزل ایشان برقرار است.

طباطبایی گفت: توصیف من از حاج آقا خارج از رابطه پدر و پسری است و صادقانه می گویم، ایشان، حکیم، استاد اخلاق و عالمی بود که خود را مرید مردم می دانست و همیشه از مریدبازی دوری می کرد.

وی ادامه داد: حاج آقای طباطبایی در وصیت نامه خود به اعضای خانواده شان تاکید کردند که هیچ گاه از مردم فاصله نگیرند و خود را خادم مردم بدانند و تلاش کنند کارهای خیریه ای که آغاز کردند همچنان ادامه یابد.

یادآور می شود، حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی، امام جماعت مسجد موسی بن جعفر(ع) محله غیاثی تهران و نماینده مجلس شورای اسلامی، 27 اردیبهشت ماه سال 1397، درگذشت و پیکرش در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

captcha