برگزاری قرعه‌کشی برترین‌های آزمون حفظ و مفاهیم قرآن + عکس
کد خبر: 3813240
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

برگزاری قرعه‌کشی برترین‌های آزمون حفظ و مفاهیم قرآن + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم قرعه‌کشی 3 هزار و 500 نفر برترین‌های آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امروز با حضور مسئولان امور قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ا‌یکنا؛ مراسم قرعه‌کشی اهدای جوایز سه هزار و 500 نفر از قبول‌شدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که 9 اسفندماه سال 97 همزمان در سراسر کشور برگزار شد، امروز، 30 اردیبهشت‌ماه در سالن آمفی‌تاتر ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد.
حجج‌اسلام محمدعلی خسروی، مدیرکل آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، علی مقنی، مسئول بنیاد مسابقات قرآن کشور، همچنین مرتضی خدمتکار، مشاور ارتباطات و ساماندهی و مریم قاسم‌احمد، معاون برنامه‌ریزی و آموزش اداره کل آموزش معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم حضور داشته و بر حسن اجرای قرعه‌کشی نظارت داشتند.
به گزارش ایکنا، بخش‌هایی از این مراسم قرعه‌کشی که اجرای آن را هادی ربیعی، مجری برنامه‌های قرآنی صدا و سیما برعهده داشت، به تاریخ چهارشنبه، 1 خردادماه، همزمان با برگزاری اختتامیه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و بشارت 1452 که در محل بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن در مصلای تهران برگزار می‌شود، پخش خواهد شد.
در مراسم امروز به طور نمادین، قرعه‌کشی توسط مسئولان حاضر در مراسم صورت گرفت و اسامی پنج نفر از شرکت‌‌کنندگان از میان حافظان کل و سه نفر از میان حافظان بیست جز قرآن کریم که به هر یک مبلغ 10 میلیون ریال اهدا می‌شود، مشخص شد و باقی برگزیدگان با انتخاب نرم‌افزار مشخص می‌شوند که اسامی این افراد در مراسم اول خردادماه اعلام و جوایز آنان اهدا می‌شود.

برگزاری قرعه‌کشی 3 هزار و 500 نفر برترین‌های آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن + عکس
در مجموع 214 هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن و حفظ جز سی(بشارت 1452) شرکت کردند. در این‌باره حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی توضیحات کوتاهی ارائه و تصریح کرد: با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رویداد مهم هفدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفند‌ماه سال گذشته برگزار شد که این اتفاق مبارک در راستای هم‌افزایی دستگاه‌های قرآنی شکل گرفت و دومین سالی بود که این همکاری بین سازمان اوقاف و وزارت ارشاد صورت گرفت. البته اتفاق خوب دیگری که سال گذشته تصمیمات آن اخذ شد، این بود که آزمون طرح ملی حفظ جزء سی(بشارت 1452) که از سوی ستاد طرح ملی حفظ قرآن به عنوان یک کارویژه تعریف شده بود، همزمان با این آزمون برگزار شد و همکاری شبکه قرآن و معارف سیما را نیز در این آزمون شاهد بودیم.

برگزاری قرعه‌کشی 3 هزار و 500 نفر برترین‌های آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن + عکس
در مجموع بیش از 33 هزار و 500 جایزه برای این آزمون در نظر گرفته شده که سه هزار و 500 جایزه به قبول‌شدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و 30 هزار جایزه نیز به طرح بشارت 1452 اختصاص داده شده است.
دو کمک هزینه خودرو در اختتامیه فروردین‌ماه بشارت 1452 به تاریخ 20 فروردین‌ماه 97 مشخص شد و چهار کمک هزینه خرید خودرو نیز چهارشنبه در مصلای امام خمینی(ره) و در جمع بازدید‌کنندگان از نمایشگاه قرآن صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha