ضبط تلاوت قاریان ایرانی در رادیو نور بیروت
کد خبر: 3814605
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

ضبط تلاوت قاریان ایرانی در رادیو نور بیروت

گروه بین‌الملل ـ اعضای کاروان «شوق تلاوت» از ایران با حضور در شبکه رادیویی نور لبنان به تلاوت و اجرای برنامه در این شبکه پرداختند.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ قاریان جوان کشورمان با حضور در این شبکه به تلاوت و اجرای تواشیح پرداختند و این تلاوت‌ها به وسیله عوامل رادیو برای پخش در ایام مختلف ضبط شد.

همچنین مصاحبه با اعضای کاروان از دیگر برنامه‌های اعضای کاروان شوق تلاوت در رادیو نور لبنان بود.

در ادامه قاریان حاضر در کاروان شوق تلاوت با حضور در رایزنی فرهنگی ایران در بیروت با محمدمهدی شریعتمدار رایزن فرهنگی کشورمان دیدار کردند.

در این دیدار شریعتمدار ضمن خیرمقدم به کاروان شوق تلاوت گفت: در روایات از پیامبر(ص) داریم که می‌فرماید: «اشراف امتی حملة القرآن: بزرگان امت من حاملان قرآنند» اینجا منظور از اشراف امت افراد بلند‌پایه است و شما باید برخود ببالید که چنین توفیقی کسب کرده‌اید.

وی همچنین به قاریان جوان کشورمان توصیه کرد که در تحصیل علم کوشا باشند و هر دو سنگر قرآن و علم را با هم با قوت پیش ببرند.

در ادامه قاریان حاضر در برنامه به تلاوت پرداختند و شریعتمدار نکاتی را درباره موضوعات تلاوت خصوصاً تجوید به آنها گوشزد کرد.

اعضای کاروان شوق تلاوت همچنین شب گذشته(سوم خردادماه) باحضور در سفارت ایران در بیروت ضمن احیای شب قدر به تلاوت و اجرای تواشیح برای حاضران در این محفل پرداختند.

انتهای پیام

captcha