برگزاری «جشنواره ابتکارات تبلیغی» در ماه رمضان
کد خبر: 3815168
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

برگزاری «جشنواره ابتکارات تبلیغی» در ماه رمضان

گروه اجتماعی ــ دبیر مجمع عالی کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی کشور از برگزاری «جشنواره ابتکارات تبلیغی» از ابتدای ماه مبارک رمضان تا ۲۰ خردادماه خبر داد.

جواد محمودی، دبیر مجمع عالی کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی کشور و مدیر شبکه بزرگ آرمان‌شهر مهدوی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: «جشنواره ابتکارات تبلیغی» با هدف نشاط فرهنگی و تبلیغی، تولید محتوای فاخر و مؤثر، شناسایی استعدادهای هنری و تبلیغی، تشویق و ترغیب آحاد جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان برای حضور در فضای مجازی و تولید محتوای سالم و ارتقای سواد رسانه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره از ابتدای ماه مبارک رمضان تا ۲۰ خرداد و از سوی «مجمع عالی کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی کشور» برگزار می شود، تصریح کرد: افطاری ساده، شب‌های قدر، مناجات‌خوانی، استکبارستیزی و بهار قرآن با موضوعات مختلف و آزاد مانند فضاسازی مسجد و حسینیه و... از موضوعات این جشنواره هستند.
وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‎توانند آثار خود را در قالب عکس، فیلم ۶۰ ثانیه‌ای و پوستر به صفحه دبیرخانه در پیام رسان‌های سروش، گپ، بله و ایتا ارسال کنند، ضمن اینکه کانال kanonha@ در پیام‌رسان‌های سروش، گپ، ایتا و بله، برای کسب اطلاعات بیشتر، فعال است.
انتهای پیام

captcha