حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نمایش مقاومت و مخالفت با طرح معامله قرن است
کد خبر: 3815296
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
محسن هاشمی رفسنجانی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نمایش مقاومت و مخالفت با طرح معامله قرن است

گروه سیاسی ــ رئیس شورای اسلامی شهر تهران روز قدس را روز اثبات پایبندی امت اسلامی با آرمان فلسطین خواند و گفت: ملت ایران نیز با حضور گسترده خود در این روز نشان خواهد داد که همواره در صف مقدم حمایت از فلسطین حاضر است.

محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و به ویژه با توجه به تشدید پیگیری طرح معامله قرن از سوی آمریکایی‌ها گفت: روز قدس روزی است که ملت ایران به جهانیان ثابت می‌کند که همچنان به پیگیری آرمان فلسطین پایبند است.

وی افزود: مردم ایران در این روز با اتحاد هر چه بیشتر پیوند خود را با مردم مظلوم فلسطین و برائت از صهیونیست‌ها نشان خواهند داد.

هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: با توجه به تحولات منطقه به ویژه در سرزمین‌های اشغالی، باید شعارهای راهپیمایی روز قدس امسال متناسب با شرایط کنونی از جمله طرح معامله قرن باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال نشان خواهد داد که ملت ایران به تبعیت از مقام معظم رهبری در حمایت از ملت فلسطین همواره در صف مقدم بوده و مقاومت را سرلوحه کار خود قرار داده است و با تهدیدها و تشرهای ترامپ میدان را خالی نخواهد کرد.

انتهای پیام

captcha