فردا؛ اختتامیه محافل قرآنی حسینیه هدایت
کد خبر: 3815591
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

فردا؛ اختتامیه محافل قرآنی حسینیه هدایت

گروه جلسات و محافل ــ اختتامیه 23 محفل انس با قرآن حسینیه هدایت تهران، جمعه، 10 خردادماه، برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مراسم پایانی و اختتامیه 23 محفل انس با قرآن حسینیه هدایت تهران، فردا، 10 خردادماه، با حضور محمدحسین سبزعلی، قاری بین‌المللی کشورمان و مدرس قرائت قرآن، در حسینیه هدایت تهران برگزار می‌شود.

این محافل که از دوم تا ۲۵ ماه مبارک رمضان برگزار ‌شد، هر روز با آموزش نکات تجویدی از سوی حسن ابراهیم‌آبادی، مدرس قرآن و اجرای مهدی قبادی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد انصاریان همراه بود.

تجلیل از دست‌اندرکاران و قاریان نوجوان این محافل، اهدای هدایا و همچنین بسته فرهنگی به حاضران، برگزاری مسابقه حضوری، اقامه نماز جماعت و ضیافت افطاری ویژه حاضران از دیگر برنامه‌های جانبی این محفل قرآنی است.

تاکنون قاریانی همچون احمد ابوالقاسمی، حمیدرضا احمدی‌وفا، امین پویا، مهدی عادلی، محمد بهرامی(قاری روشندل)، سیدجواد حسینی، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای، مجید جدیدی، سیدمصطفی حسینی و علیرضا سبحانی در این محافل به تلاوت پرداخته‌اند.

همچنین اجرای برنامه از سوی قاریان و حافظان نوجوان و نیز گروه‌های تواشیح یاسین و قدر از دیگر برنامه‌های محافل قرآنی ایام ماه مبارک رمضان در حسینیه هدایت تهران بوده است.

یادآور می‌شود، حسینیه هدایت تهران در میدان قیام، خیابان ری، کوچه رقیب‌دوست قرار دارد و حضور در این مراسم برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام

captcha