راهپیمایی روز جهانی قدس دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی است
کد خبر: 3815719
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴

راهپیمایی روز جهانی قدس دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان راهپیمایی روز جهانی قدس را به مثابه دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با طرح و زنده نگه داشتن روز جهانی قدس، پرچم مبارزه با استکبار جهانی را برافراشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری،‌ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان،‌ روز جهانی قدس را یکی از برجسته‌ترین و راهبردی‌ترین یادگارهای معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: روز قدس نشانگر درایت و هوشمندی امام خمینی(ره) برای استمرار مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اهمیت مسئله فلسطین و نیز دلبستگی ملت مسلمان ایران به قدس شریف، افزود: روز قدس نماد صف‌بندی حق در برابر باطل و روز مطالبه حقوق تضییع شده مردم مظلوم فلسطین از دول استکباری جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان راهپیمایی روز جهانی قدس را فرصت مغتنمی دانست تا فریاد رسای مسلمانان جهان علیه صهیونیزم غاصب به گوش جهانیان برسد و تصریح کرد: فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ملت‌های مسحور و مفتون در شعار فریبنده حمایت از حقوق بشر سران دولت‌های غربی را از خواب خوش بیدار خواهد کرد.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه روز قدس روز هوشیاری و بیداری مردم آزاده جهان و به‌خاکسپاری توهم ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات است، عنوان کرد:‌ در این روز بزرگ مسلمانان جهان فارغ از ملیت و نژاد، مظلومیت پاره تن اسلام را یکپارچه فریاد می‌زنند و حمایت همه‌جانبه خود را از فلسطین مظلوم و قدس شریف اعلام می‌کنند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور شجاعان ملت آزاده ایران به عنوان پیش‌قراول مبارزه با استکبار جهانی، اعلان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان «روز جهانی قدس» و تبدیل سفارت رژیم غاصب اسرائیل به سفارت فلسطین در تهران را مجموعه اقداماتی دانست که موجب شد تا سران استکبار جهانی خیال خام حذف کشور فلسطین را از نقشه جغرافیای جهان به گور ببرند.

مسلمانان جهان هرگز برادران فلسطینی خود را فراموش نخواهند کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان راهپیمایی روز جهانی قدس را به مثابه دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با طرح و زنده نگه داشتن روز جهانی قدس، پرچم مبارزه با استکبار جهانی را برافراشته و پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورده است.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از 90 کشور دنیا، خاطرنشان کرد:‌ این حضور گسترده ثابت می‌کند علی‌رغم همه فتنه‌گری‌ها و دسیسه‌چینی‌های دشمنان اسلام و قرآن، مسئله فلسطین همچنان در اولویت اول جهان اسلام قرار دارد.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان هرگز برادران فلسطینی خود را فراموش نخواهند کرد، متذکر شد:‌ مسلمانان با اراده پولادین خود در برابر نقشه‌های شیطانی و ترفندهای آمریکایی - صهیونیستی برای انزوای فلسطین مظلوم خواهند ایستاد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حضور پرشور مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس را تیری در قلب توطئه‌گران و طراحان فراموشی مسئله فلسطین از حافظه امت اسلام دانست و اضافه کرد:‌ با تاسی از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی اقدامات و جنایات ددمنشانه شیاطین دژخیم‌صفت صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام اشجری خواستار حضور گسترده آحاد و اقشار مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شد و عنوان کرد:‌ بی‌شک این حضور معنادار همراهی و همدردی ما را با زنان و مردان مظلوم فلسطینی اعلام می‌کند و خشم و انزجارمان را نسبت به رژیم غاصب قدس و حامیان استکباریش به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام

captcha