فراخوان علمای بحرین برای برگزاری باشکوه روز قدس
کد خبر: 3815729
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

فراخوان علمای بحرین برای برگزاری باشکوه روز قدس

گروه بین الملل – علمای بحرین طی فراخوانی، برگزاری باشکوه روز قدس را خواستار و تأکید کردند: روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان که امام خمینی(ره) آن را روز جهانی قدس معرفی کرده‌اند، روز مبارزه مستضعفان با مستکبران، آزادی از غل و زنجیر طاغوتیان و قیام علیه شیاطین و مفسدان در همه سرزمین هاست.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، علمای بحرین در فراخوان برگزاری روز قدس اعلام کردند: امسال روز قدس با سال‌های دیگر بسیار متفاوت بوده و احتمال‌ها برای نزدیکی زمان آزادی فلسطین و مسجد‌الاقصی بالا گرفته و به همین دلیل از جوانان امت اسلامی و بحرین می‌خواهیم تا از نظر روحی و ایمانی در آمادگی کامل بوده و هر زمان که تکلیف شرعی اقتضا کند، برای ورود به سرزمین فلسطین و آزادی آن از پلیدی‌های صهیونیست غاصب، آماده باشند.

علمای بحرین تأکید کردند: این وعده حق خداوند است که  مفسدان اسرائیلی و فرعون آنها، شیطان بزرگ، مجازات و بندگان صالح خداوند وارد مسجدالاقصی شوند، همچنان‌که برای بار اول وارد آن شدند و اما حامیان رژیم صهیونیستی در بحرین و در تمامی سرزمین‌های اسلامی باید به سخت‌ترین وجه ممکن به دست ملت‌های مسلمان مورد مجازات قرار گیرند.

علمای بحرین از مردم غیور این کشور و بویژه جوانان از جان گذشته و بردبار خواستند تا در روز قدس با به چالش کشیدن دشمن، توطئه‌های خبیثانه آنها و معامله قرن که می‌خواهند خاک بحرین را (با برپایی نشست معامله قرن) آلوده کنند به نمایش گذارند.

یادآوری می‌شود؛ نشست اقتصادی بحرین به عنوان اولین گام در راستای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» قرار است طی روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیرماه) در منامه برگزار شود.

معامله قرن یا توافق نهایی، طرحی به پیشنهاد دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت عربستان، برای پایان منازعه «اسرائیل» با فلسطین و مقدمه‌ای برای عادی‌سازی روابط عربی اسرائیلی است.


انتهای پیام
captcha