برترین‌های پانزدهمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن شهید علیزاده معرفی شدند
کد خبر: 3816179
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

برترین‌های پانزدهمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن شهید علیزاده معرفی شدند

گروه مسابقات ــ نفرات برتر پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن شهید علیزاده در دو رشته قرائت تقلیدی و ترتیل معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا؛ پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن شهید علیزاده در دو رشته قرائت تقلیدی و ترتیل همراه، همزمان با برگزاری مرحله نهایی مسابقات «فراز برتر از دید کارشناسان» برگزار شد.

با پایان یافتن این دوره از مسابقات، که روز‌های چهارشنبه، هشتم خردادماه، (ترتیل و قرائت تقلیدی) و پنج‌شنبه، نهم خردادماه (فینال مسابقات کشوری فراز برتر از دید کارشناسان) برگزار شد، جوایزی به نفرات برتر اهدا شد.

در مسابقات فراز برتر حدود یکصد اثر طی فروردین و اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه مسابقات ارسال شد و نفرات راه‌یافته به مرحله پایانی از دید کارشناسان و مخاطبان مشخص شدند. نفرات راه‌یافته به مرحله پایانی از دید کارشناسان به صورت حضوری به تلاوت پرداختند و در پایان نیز یونس شاهمرادی به عنوان قاری منتخب فراز برتر سال ۹۸ از دید کارشناسان انتخاب شد.

یونس شاهمرادی، محمدرضا طاهری، امیرحسین باقری، علی‌اصغر شیرزاد و محمدرضا حاتمی (به صورت مشترک)، علی واحدی، امیرحسین جاوید، امیرحسین ابراهیمی و مهدیار گودرزی (به صورت مشترک) به ترتیب رتبه‌های اول تا هشتم این بخش را به خود اختصاص دادند.

همچنین، در مراسم اختتامیه این مسابقات نیز محمدحسن موحدی، قاری ممتاز قرآن کریم، به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت که با استقبال فراوان حضار در مراسم نیز روبه‌رو شد.

یادآور می‌شود نفرات راه‌یافته به مرحله پایانی مسابقات فراز برتر از دید مخاطبان نیز مشخص شده‌اند که مرحله پایانی این بخش از مسابقات نیز طی تیرماه سال جاری به صورت غیرحضوری در کانال دارالقرآن شهید علیزاده و با انتخاب مردمی برگزار خواهد شد.

دانیال صبری از استان البرز، علیرضا هواسی از استان البرز، علیرضا فرقانی از استان تهران، نورالمهدی دوستی از استان ایلام، علیرضا چگینی از استان مرکزی، سپهر شیرنژاد از استان ایلام، علیرضا سعیدی از استان البرز، مقداد منصوری از استان ایلام، محمدحسین کاویانی از استان مازندران و احمد عبیاوی از استان خوزستان نفرات راه‌یافته به فینال این بخش هستند.


انتهای پیام

captcha