
به گزارش ایکنا از خراسانشمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسانشمالی با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درود بر بزرگی و عظمت شما مردم ولایتمدار خراسانشمالی که با حضوری آگاهانه، ارزشمند و انقلابی، همراه و همگام با خروش مسلمانان ایران و جهان، حماسهای ماندگار به یادگار گذاشته و فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم مسلمان فلسطین را به گوش جهانیان رساندید.
بر خود لازم می دانم از شما در همه شهرستانها و جای جای استان که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشته، تشکر نموده و از خداوند متعال سربلندی و اقتدار هر چه بیشتر امت اسلامی و آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب اسرائیل، مسئلت نمایم.
محمدعلی شجاعی
استاندار خراسانشمالی