تمامی وزارتخانه‌ها در اختیار ورزش و آموزش و پرورش باشند
کد خبر: 3816648
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

تمامی وزارتخانه‌ها در اختیار ورزش و آموزش و پرورش باشند

گروه اجتماعی - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تمامی وزارتخانه‌ها باید در اختیار ورزش و آموزش و پرورش باشند، گفت: هرچه بتوانیم ورزش را در مناطق محروم و مرزنشین گسترش دهیم، به‌همان اندازه بیشتر موفق خواهیم شد، چراکه استعدادهای ناشناخته فراوانی در این مناطق وجود دارد.

استقلال کشور را مدیون خون شهدای پانزده خرداد هستیم

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، ۱۲ خرداد ماه، در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی، المپیک، جهانی، بین‌المللی و آسیایی استان، که در محل سالن آمفی‌تئاتر مخابرات آذربایجان غربی برگزار شد، تاکید کرد: استقلال کشور و قهرمانی‌های کنونی مدال‌آوران و ورزشکاران کشور در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی را مدیون خون شهدای پانزده خرداد سال ۱۳۴۲ هستیم و اکنون نیز شهدای مدافع حرم راه آنان را ادامه می‌دهند.
وی ادامه داد: امنیت، اولویت نخست را در کشور داشته و اقتدار و امنیت کنونی کشور را مدیون نیروهای نظامی کشور هستیم، مقوله ورزش تنها به‌عهده اداره ورزش و جوانان نبوده و آموزش و پرورش نیز اینگونه بوده، چراکه زیرساخت نظام به‌شمار می‌رود و ورزش نیز پس از آموزش و پرورش از اولویت بعدی برخوردار بوده و تمامی وزارتخانه‌ها باید در اختیار ورزش و آموزش و پرورش باشند.
قاضی‌پور افزود: متاسفانه در امر باشگاه‌داری در کشور عملکرد بسیار ضعیفی داریم و هرچه بتوانیم ورزش را در مناطق محروم و مرزنشین گسترش دهیم، به‌همان اندازه بیشتر موفق خواهیم شد، چراکه استعدادهای ناشناخته فراوانی در این مناطق وجود دارد.
وی یادآور شد: تحریم کردن ورزش در کشور، افزایش آسیب‌های اجتماعی را به‌دنبال دارد و از این‌رو، در این زمینه باید اقدامات اساسی انجام شود تا نسبت به امر ورزش توجه جدی صورت گیرد.
انتهای پیام

captcha