مردم، شخصیت پوریای‌ولی را در ورزشکاران می‌بینند
کد خبر: 3816671
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

مردم، شخصیت پوریای‌ولی را در ورزشکاران می‌بینند

گروه اجتماعی - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزش به‌معنای مهربانی و بااخلاق بودن است و مردم نیز شخصیت پوریای‌ولی و امام علی(ع) را در وجود ورزشکاران می‌بینند.

مردم، شخصیت پوریای‌ولی را در ورزشکاران می‌بینند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عبدالله چمن‌گلی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۲ خرداد ماه، در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی المپیک، جهانی، بین‌المللی و آسیایی استان، که در محل سالن آمفی‌تئاتر مخابرات آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: ورزش به‌معنای مهربانی و بااخلاق بودن است و مردم نیز شخصیت پوریای‌ولی و امام علی(ع) را در وجود ورزشکاران می‌بینند.
وی ادامه داد: خداوند متعال نیز در قرآن فرموده که به انسانهای به‌معنای واقعی قدرتمند و درواقع کسی که از انسانیت بویی برده، احترام می‌گذارد و ما نیز باید دست یاری به‌سوی ورزشکاران دراز کرده و آنان را یاری کنیم.
چمن‌گلی افزود: هرکس که برای ورزش قدمی برمی‌دارد، درواقع مجموعه‌ای از اداره‌کل ورزش به‌شمار رفته و در راستای سلامتی و نشاط جامعه حرکت می‌کند.
وی یادآور شد: هرجا سلامتی و نشاط و شادابی باشد، می‌توان برای ملت و مردم کار کرد و امسال نیز که سال رونق تولید بوده، می‌توان در این زمینه بسیار بهره برد.
انتهای پیام

captcha