محفل انس با قرآن در فریمان به روایت تصویر
کد خبر: 3816769
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

محفل انس با قرآن در فریمان به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ محفل انس با قرآن کریم همزمان با بیست و ششمین شب از ماه مبارک رمضان با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری در شهرستان فریمان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محفل انس با قرآن کریم، 11 خردادماه مصادف با بیست و ششمین شب از ماه مبارک رمضان با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری و اجرای ابراهیم الهی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهرستان فریمان برگزار شد.

در این محفل نورانی محمدحسین مطرود، قاری و مبتهل بین‌المللی از کشور عراق و مؤذن حرم امام حسین(ع) به تلاوت قرآن و ابتهال‌خوانی پرداخت و ادامه مراسم با ارائه محفوظات محمدرضا جعفری‌زاده، حافظ کل قرآن کریم و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط امید رمضانی، قاری کشوری و رضا فرحزاد، مدرس تخصصی قرآن کریم همراه بود.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام محدثیان، امام جمعه موقت فریمان، حجت‌الاسلام توسلی، امام جماعت مسجد صاحب‌الزمان(عج)، شهردار و اساتید قرآنی این شهرستان برگزار شد، از اساتید قرآنی و نیز دانش‌آموزان برتر در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در مرحله استانی تجلیل به عمل آمد.

یادآور می‌شود، محفل انس با قرآن کریم به همت درمانگاه وحدت و با مشارکت دفتر امام جمعه، شهردار، فرماندار و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریمان برگزار شد.

ابراهیم الهی

انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۹
0
0
سلام.سوال داشتم ک امام جماعت ب نام اقای محدث برودی در فریمان هست؟
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۰
0
0
سلام.سوال داشتم ک امام جماعت ب نام اقای محدث برودی در فریمان هست؟
captcha