جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به روایت تصویر
کد خبر: 3830950
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری از مشهد، تهران و اهواز، یکشنبه، ششم مردادماه، در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این محفل نورانی که با حضور محمدجواد اعلمی، پیشکسوت قرآنی و احمد احمدزاده، مدرس تخصصی قرآن از اهواز و 10 استاد و جلسه‌دار قرآنی مشهد مقدس برگزار شد؛ سیدحسین موسوی ازغندی، کارشناس علوم قرآنی(ترجمه، تدبر و مفاهیم) آیات قرآنی تلاوت شده قاریان را تفسیر کرد و محمدصادق علمی، مفسر قرآن و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد به بیان نکات اخلاقی و مفاهیم قرآن پرداخت.
 
این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی که با اجرای حمید لاری در بخش اول برگزار شد، در بخش دوم مصطفی خاکساری، حافظ کل قرآن و قاری ممتاز به ارائه محفوظات خود پرداخت و سپس یک صفحه از آیات درس را تلاوت کرد و در ادامه ابراهیم جاویدی، قاری ممتاز کشور در جایگاه تلاوت قرآن حاضر شد و در پایان نیز حمید صفدری، قاری بین‌المللی و محمدکریم محسنی، نفر برتر مسابقات بین‌المللی طلاب جهان اسلام به تلاوت قرآن پرداختند که با تشویق فراوان حاضران در مجلس رو‌به‌رو شد.
 
یادآور می‌شود جلسه آینده یکشنبه، سیزدهم مرداد با حضور اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی و از ساعت 21 الی 23 به آدرس؛ مشهد، انتهای فرامرز عباسی، فجر 6، پلاک 10 برگزار خواهد شد که از عموم علاقه‌مندان به بهره‌مندی از آیات کلام‌ا.. مجید دعوت می‌شود در این محفل نورانی شرکت کنند.
ابراهیم الهی 
انتهای پیام
captcha