برپایی نمایشگاه «نشانی آفتاب» در نگارخانه گلستان
کد خبر: 3816853
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

برپایی نمایشگاه «نشانی آفتاب» در نگارخانه گلستان

گروه هنر ــ همزمان با سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، نمایشگاه طراحی پوستر با عنوان «نشانی آفتاب» با محوریت شخصیت حضرت امام خمینی(ره) در فرهنگسرای گلستان برپا شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان؛ پوسترهای طراحی شده شامل 14 اثر در ابعاد 70*100 با تکنیک مدیای گرافیک و تصویرسازی است که پس از گذشت سه دهه از رحلت حضرت امام خمینی(ره)، به همت جمعی از هنرمندان جوان و پیشکسوت به منظور ارج نهادن بر تلاش بی‌وقفه هنرمندان در جهت جذب و حمایت از اساتید و هنرمندان برجسته و ایجاد بستری مطمئن برای بروز و ظهور اندیشه‌های پنهان هنرمندان در معرض دید عموم قرار گرفته است.
این نمایشگاه همزمان با فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) از یکشنبه 11 خرداد ماه با حضور هنرمندان طراح و نقاش همچون علی‌رضا پوراکبری، مهدی حاجی‌محمدی‌فریمانی، محمد خزایی، یونس رجبی، سیدحمید شریفی‌آل‌هاشم، محمدصابر شیخ‌رضایی، مجید قادری، احمد قلی‌زاده، حامد مغروری و ... برپا شد.
دوستداران بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 17 خرداد ماه ساعت 9 الی 19 از نگارخانه گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان دیدن کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن 77812802 تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha