پیام تبریک مدیرعامل اتحادیه قرآنی کشور در پی انتصاب مدیر جدید رادیو قرآن
کد خبر: 3817141
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۳

پیام تبریک مدیرعامل اتحادیه قرآنی کشور در پی انتصاب مدیر جدید رادیو قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رحیم قربانی، انتصاب مدیر جدید شبکه رادیویی قرآن را طی پیامی تبریک گفت.

به گزارش ایکنا؛ در پی انتصاب مدیر جدید شبکه رادیویی قرآن، رحیم قربانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر مجتبی ایزدی
مدیر محترم رادیو قرآن
سلام علیکم
انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیریت شبکه رادیویی قرآن، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را خواستارم.
اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور با داشتن ظرفیت بیش از چهار هزار مؤسسه قرآنی مردمی و ۳۱ اتحادیه استانی، ظرفیت قابل توجهی را برای همکاری با آن مدیریت محترم در جای‌جای میهن اسلامی در اختیار دارد که بدین وسیله آمادگی خود را برای برگزاری نشست مشترک و بررسی راهکارهای همکاری در حوزه رسانه و قرآن و انعکاس فعالیت‌های قرآنی مؤسسات مردمی اعلام می‌داریم.
دراین فرصت جا دارد تا از زحمات برادر جانباز بسیجی حاج احمد ابوالقاسمی، قاری و استاد بین‌المللی قرآن کریم که در طول مسئولیت خود در این سمت اقدامات ارزنده‌ای را در رادیو قرآن انجام داده‌اند به‌ویژه ارتباط با نخبگان و فعالان قرآنی، بهره‌گیری از اساتید و صاحب‌نظران قرآنی، راه‌اندازی کاروان قرآنی انقلاب، رادیو ترتیل، تلاوت من و ... صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم. درپناه قرآن و عترت محفوظ باشید.
13 خردادماه 1398
مدیرعامل مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور
رحیم قربانی»
انتهای پیام

captcha