فعالیت 1200 پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3817219
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

فعالیت 1200 پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: یک‌هزار و 214 پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره در سطح مساجد، میعادگاه‌های نماز عید فطر و اماکن عمومی سطح استان در نظر گرفته شده است.

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: یک‌هزار و 214 پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره در سطح مساجد، میعادگاه‌های نماز عید فطر و اماکن عمومی سطح استان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: با توجه به اینکه براساس قانون، جمع آوری زکوات به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده، دبیرخانه شورای احیای زکات در سطح استان سیستان و بلوچستان فعال شده است.
وی افزود: پیرو برگزاری جلسات هم اندیشی با دفتر امام جمعه، استانداری سیستان و بلوچستان و نهادها، دستگاه‌ها و حتی خیریه‌ها بنا شد همه با آرم متحدالشکل ستاد احیای زکات صندوق مستقر کنند.
عبادی اظهار کرد: هزار و ۲۱۴ پایگاه از جمله مساجد، میعادگاه نماز عید فطر و همه اماکن عمومی که امکان برپایی پایگاه بوده برنامه ریزی شده است و در روز عید در خدمت هم استانی‌ها هستند تا فطریه جمع آوری شود.
وی خاطرنشان کرد: به مردم عزیز تعهد داده می‌شود که فطریه جمع آوری شده به دست همه نیازمندانی که نیاز به این فطریه دارند برسد.
این مقام مسئول افزود: کمیته امداد امام (ره)، سازمان بهزیستی و ستاد احیای زکات همه با یک لوگو در روز عید فطر حضور دارند و انشاالله پس از جمع آوری زکوات فطره حتی عزیزان در مساجد خود آن‌ها نسبت به جمع‌آوری اقدام و در بین نیازمندان همان محل توزیع می‌کنند و در نهایت لیست توزیع به این نهاد برای جمع‌بندی زکات فطریه استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام

captcha