سرداران سپاه متخلص به اخلاق و آداب حسینی هستند
کد خبر: 3818369
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲

سرداران سپاه متخلص به اخلاق و آداب حسینی هستند

گروه سیاسی- امام جمعه موقت سنندج گفت : سرداران سپاه متخلص به اخلاق و آداب حسینی هستند و رمز موفقیت آن‌ها مردمداری و در قلب و بطن مردم بودن است.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سید احسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 20 خردادماه در اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج اظهار کرد: سپاه رکن رکین نظام و یادگار امام راحل است.
وی افزود: هرچه بررسی می‌کنیم درمی‌یابیم که امنیت پایدار کشورمان مرهون رشادت‌های این غیورمردان است که از مولای خود حضرت علی(ع) درس گرفته‌اند.
امام جمعه موقت سنندج عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین دستورات دین اسلام که در روایات آمده این است که در مقابل ظالم استقامت داشته باشید و ظالم را طرد کنید.
وی با تاکید بر اینکه دفاع سپاه، دفاع از مظلومان و سرکوب کننده ظالمان است، ادامه داد: سپاه ضدتروریست و داعش آدم کش و خار چشم دشمنان و چشم امید مومنان است.
ماموستا حسینی ذکر کرد: سرداران سپاه متخلص به اخلاق و آداب حسینی هستند و رمز موفقیت آنها مردمداری و در قلب و بطن مردم بودن است. تا زمانی که در مشی خدا حرکت کنیم و ولایتمدار باشیم به کشور آسیبی نمی‌رسد.
وی در ادامه سخنان خود به مقام والای شهیدان اشاره و بیان کرد: شهدا به خداوند نزدیک هستند، در عمق قلوب مسلمین و در بهشت جای دارند و در کنار شهدای صدر اسلام قرار گرفته‌اند.
امام جمعه موقت سنندج در پایان از مسئولان خواست که خدادار و مردمدار باشند و آنچه را که در توان دارند برای رفع مشکلات مردم به کار بگیرند.
یادآور می‌شود؛ اجرای سرود دانش آموزی، مداحی، تجلیل از خانواده شهدا، رونمایی از کتاب، آلبوم و مستند شهدای شهر سنندج از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
انتهای پیام

captcha