تجلیل حوزه علمیه از مستند‌ساز «عمامه‌های گِلی»
کد خبر: 3818532
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

تجلیل حوزه علمیه از مستند‌ساز «عمامه‌های گِلی»

کانون خبرنگاران نبأ ــ طی نشستی از مستندساز «عمامه‌های گِلی» که به انعکاس فعالیت‌های جهادی طلاب و روحانیون در امدادرسانی به سیل‌زدگان شهر معمولان در استان لرستان پرداخته شده، از سوی حوزه علمیه قم تجلیل به عمل آمد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در نشستی با حضور مسعود کاویانی، سرپرست رادیو معارف، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محققیان، معاون تهذیب حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهمرادی، مسئول بسیج مدرسه فیضیه، از مستندساز رادیو معارف قدردانی شد.

کاو.یانی، سرپرست رادیو معارف در این نشست با بیان این که رادیو معارف رسانه حوزهای علمیه است، گفت: ما همه فرزندان حوزه هستیم و مفتخریم که در این رسانه حرف‌های حوزه را بیان می‌کنیم.

مسعود كاويانی با بیان اینکه ارتباط رادیو معارف با حوزه‌های علمیه ارتباطی قوی است، افزود: سعی کرده‌ایم این رابطه مستمر باشد اگرچه هنوز راضی‌کننده نیست؛ رادیو معارف و حوزه‌های علمیه باید مددکار هم باشند.

سرپرست رادیو معارف با اشاره به اینکه انعکاس مباحث علمی حوزه در این رسانه از جایگاه خوبی برخوردار است؛ به تولید مستند «عمامه‌های گِلی» اشاره کرد و گفت: در شرایطی که رسانه‌های معاند حملاتی شدید ضد روحانیت انجام می‌دهند، رادیو معارف می‌تواند رسانه حوزه و صدای حوزه باشد.

حجت‌الاسلام محققیان، معاون تهذیب حوزه علیمه قم در این نشست گفت: رادیو معارف را از خودمان می‌دانیم به سبب اینکه ارتباط نزدیکی با حوزه و روحانیت دارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌های باطل در پی این هستند که روحانیت و حوزه‌های علمیه را زیر سؤال ببرند و مردم را از آن‌ها رویگردان کنند، تأکید کرد: کارهایی مانند مستند عمامه‌های گلی می‌تواند در این جنگ نابرابر رسانه‌ای بخشی از مجاهدت‌های روحانیان را منعکس کنند.

گفتنی است، مستند «عمامه‌های گِلی» به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام محمد حسین آزما به انعکاس فعالیت‌های جهادی طلاب و روحانیون در امدادرسانی سیل‌زدگان شهر معمولان در استان لرستان پرداخته است.

جلال بيطرفان

انتهای پیام

captcha