میز تبلیغات اسلامی، مقابل نمازگزاران جمعه
کد خبر: 3819311
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

میز تبلیغات اسلامی، مقابل نمازگزاران جمعه

کانون خبرنگاران نبأ _ با توجه به فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، میز خدمت در محل نماز‌جمعه‌های شهرستان رباط کریم با محوریت تبلیغات اسلامی تعبیه خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست هم‌اندیشی‌ شورای هیئات مذهبی رباط کریم به منظور برنامه‌ریزی برای نکوداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی‌ شورای هیئات مذهبی رباط کریم با حضور حجج اسلام ناصر حیدری، سرپرست و حسین هدایتی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی و رئیس و اعضای شورا به منظور برنامه‌ریزی برای نکوداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و هفته مبارزه با مواد مخدر صبح امروز، 25 خرداد برگزار شد.

هم‌اندیشی‌ شورای هیئات مذهبی رباط کریم
در این نشست، حجت‌الاسلام حیدری، با تشکر از فعالیت اعضای شورای هیئات مذهبی، بر ساماندهی و بازرسی از هیئت‌های مذهبی در طول سال تأکید کرد.
در ادامه، سعید بیات، رئیس شورای هیئات مذهبی رباط کریم، گزارشی از فعالیت شورا را در سه ماهه اول سال جاری ارائه داد.
همچنین در این نشست قرار شد، در روز شهادت امام صادق(ع)، تجمع و دسته‌جات عزاداری در شهرهای رباط کریم، نصیرشهر و پرند برگزار شود و با توجه به فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، میز خدمت در محل نماز‌جمعه‌های شهرستان با محوریت تبلیغات اسلامی تعبیه شود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha