زدودن ناهنجاری‌های اجتماعی با امر به معروف و نهی از منکر
کد خبر: 3821194
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
آیت‌الله صفایی بوشهری تأکید کرد:

زدودن ناهنجاری‌های اجتماعی با امر به معروف و نهی از منکر

‏کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه بوشهر گفت: امروز دنیای اسلام دچار ناامنی فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی شده است و پدیده‌های ناهنجار مانند بی‌عفتی و قلیانخانه‌ها را می‌بایست با امر به معروف و نهی از منکر از سطح جامعه زدود و توسط متولیان متذکر شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، 31 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این استان با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا، گفت: سرنگونی این پهپاد به وسیله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار، عزت و نشان از اقتدار ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: این پهپاد فوق پیشرفته، که به ادعای آمریکایی‌ها رادارگریز هم بوده و هیچ کشوری توان مقابله با آن را ندارد، به محض ورود به حریم هوایی کشورمان مورد هدف پدافند قرار گرفته و سرنگون شد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تقدیر از نیروهای توانمند سپاه، اضافه کرد: کشور ما آن‌قدر مقتدر است که حتی اگر جنگنده‌های دشمن هم وارد حریم کشورمان شود، همه آن‌ها را سرنگون خواهیم کرد.
خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: اینان، همان‌هایی هستند که در تیرماه سال 67 هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران را در حریم هوایی کشورمان مورد هدف قرار دادند و باعث شهادت 290 نفر شدند.
آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: شاهد باشید که قدرت آمریکا در چه حد است که به‌جای نبرد در میدان مبارزه با جنگنده‌های ما، به هواپیمای مسافری حمله می‌کند و به فرمانده‌اش به خاطر این حرکت مدال افتخار می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب نکات مهمی را متذکر شده‌اند و تأکید کرده‌اند، این بیانیه اساسنامه برنامه‌ریزی، مدیریت و نظارت نظام در راستای پیشرفت و توسعه جامع، پایدار و مطلوب و تمدن‌آفرین است.
آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: مقام معظم رهبری بیان کردند که کار مدون بر روی این بیانیه انجام شده و لازم است مسئولان در اجرای آن کوشش جهادی داشته باشند.
وی در بخش دیگری از بیانات خود با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل اظهار امیدواری  کرد این نهاد روز به روز به تبلیغ فرهنگ دینی کمک کند.
خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها موفق عمل می‌کند که صیانت از امور اجتماعی، عفاف، حجاب باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، تقاضا می‌شود به آسیب‌های اجتماعی جامعه توجه شود تا به سلامت جامعه آسیب وارد نشود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر یادآور شد: امروز دنیای اسلام دچار ناامنی فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی شده است و پدیده‌های ناهنجار مانند بی‌عفتی و قلیانخانه‌ها را می‌بایست با امر به معروف و نهی از منکر از سطح جامعه زدود و توسط متولیان متذکر شد.
محمد عبیدی
انتهای پیام
captcha