پایگاه اینترنتی «الامیر» در اهواز راه‌اندازی شد
کد خبر: 3822277
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
در راستای مبارزه با فرقه‌های ضاله؛

پایگاه اینترنتی «الامیر» در اهواز راه‌اندازی شد

گروه اجتماعی ــ پایگاه اینترنتی تخصصی «الامیر» در راستای پاسخ‌گویی به شبهات و مبارزه با فرقه‌های ضاله و منحرف در اهواز راه‌اندازی شد.

فرطوسی ـ سایت الامیر

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، حجت‌الاسلام فرطوسی، کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد انحراف در معارف اهل بیت(ع) هستند، گفت: باید در برابر شبهات دشمنان به ویژه وهابیت به صورت شبانه‌روز مقابله کنیم و نگذاریم که با سم پاشی‌های خود سبب انحراف جوانان از معارف اهل بیت(ع) شوند.

وی با تأکید بر اینکه این فرقه ضاله منحرف در خط مقدم شبهه افکنی علیه معارف اهل بیت(ع) ایستاده است، اظهار کرد: در برابر شبهاتی که وهابیت مطرح می‌کنند نباید انعطاف نشان داد؛ چراکه هر شبهه‌ای که مطرح می‌شود سبب گمراهی چندین جوان از معارف ائمه اطهار(ع) می‌شود. 

فرطوسی با بیان اینکه پیروزی جهان تشیع قطعی است، از راه‌اندازی سایت تخصصی «الامیر» خبر داد و گفت: این سایت با هدف و محوریت نشر معارف اهل بیت(ع) راه‌اندازی شده است. افزون بر نشر معارف ائمه اطهار(ع) نقد و مقابله با فرقه‌های انحرافی وهابیت، یمانی و پاسخ‌گویی به شبهات از دیگر اهدافی است که از تأسیس این سایت دنبال می‌شود.

کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: سایت الامیر به دو زبان فارسی و عربی فعالیت خود را انجام می‌دهد که از سوی گروه تخصصی انصار الولایه به تعداد 10 نفر در حال فعالیت و توسعه است.

انتهای پیام 

captcha