تماشاخانه ماه، میزبان اجرای نمایش«پیکار کنار پل» می‌شود
کد خبر: 3822488
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

تماشاخانه ماه، میزبان اجرای نمایش«پیکار کنار پل» می‌شود

گروه هنر ــ نمایش «پیکار کنار پل»به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی کیانوش احمدی از ۱۱ تیر در تماشاخانه ماه حوزه هنری به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، کیانوش احمدی کارگردان نمایش «پیکار کنار پل» در مورد اجرای این نمایش گفت: سال گذشته این نمایش را برای شرکت در جشنواره سراسری «تئاتر ایثار» آماده می‌کردیم که متأسفانه به آن جشنواره نرسید و ما البته از بخش‌هایی از اجرای نمایش فیلمبرداری کرده بودیم که آن را به مسئولان هنر‌های نمایشی حوزه هنری ارائه کردیم و از سوی او موافقت شد که ما با اجرای این نمایش از ۱۱ تیر در خدمت علاقه‌مندان به هنر‌های نمایشی باشیم.
وی با اشاره به اینکه علی میرزاعمادی نگارش این نمایش را در ژانر دفاع مقدس به عهده داشته است، افزود: این نمایش روایتگر تلاش سه رزمنده ایرانی در جریان انفجار یک پل مواصلاتی است که اگر آن‌ها موفق به انهدام آن نشوند، تانک‌های عراقی پیشروی کرده و پالایشگاه و منطقه را به اشغال خود درمی‌آورند.
احمدی تصریح کرد: سرآخر آن‌ها یک سرباز عراقی را به اسارت گرفته و یکی از آن سه رزمنده که فرمانده دو رزمنده دیگر است با پوشیدن لباس اسیر عراقی، کوله بمب را به بالای پل می‌رساند.
این کارگردان تئاتر اعلام کرد: برای اجرای این نمایش ما نیاز به سالن بزرگتری داشتیم که البته همزمان گویا تماشاخانه مهر حوزه هنری برای اجرای یک نمایش دیگر در نظر گرفته شده است، با این حال، چون فضای نمایش ما رئالیستی است، ترجیح ما این بود که در سالنی همچون تماشاخانه ماه که ارتباط تنگاتنگی با مخاطب می‌توانیم برقرار کنیم، نمایش را اجرا کنیم.
نمایش «پیکار کنار پل» از ۱۱ تا ۲۸ تیرماه سال جاری هر روز ساعت ۱۸:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه ماه به روی صحنه خواهد رفت.
انتهای پیام
captcha