مسابقه «دل‌نوشته‌ای به شهدا» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3823230
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

مسابقه «دل‌نوشته‌ای به شهدا» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای مسابقه فرهنگی دل‌نوشته‌ای به شهدای گمنام و شهدای شناسایی شده دفاع مقدس خبر داد.

سید‌حسین نژادحسینی، معاون فرهنگی  و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: واحد شعر و داستان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسابقه فرهنگی در قالب قطعه ادبی و شعر را طراحی کرده است که بروشورهای این مسابقه فرهنگی در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام و شهدای شناسایی شده دفاع ‌بین مردم شهیدپرور استان توزیع شد.

وی ادامه داد: این مسابقه در دو بخش «نام‌آوران گمنام» به صورت دلنوشته‌ای به شهدای گرانقدر گمنام و «ملکوت تکلم» به صورت دلنوشته‌ای به شهدای تازه تفحص شده و به آغوش وطن بازگشته  طراحی شده است و به برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

نژادحسینی ادامه داد: شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند تا ٣١ تیرماه جاری آثار خود را به واحد شعر و موسیقی این اداره‌کل ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٣٣٣٣٤٨٩٠-٠٣٨ داخلی ٢٠٣ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha