به گزارش ایکنا از خوزستان، جلسه هفتگی قرآن کریم همزمان با ایام تابستان از سوی امور قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان در مسجد اعظم اهواز واقع در بلوار آیتالله بهبهانی تشکیل میشود.
این جلسه دوشنبهها ساعت 21:30 برگزار میشود و سید حسن آلبوشوکه به عنوان مدرس در این برنامه هفتگی حضور دارد؛ آموزش در سه محور قرائت و روخوانی، تجوید و صوت و لحن قرآن کریم انجام میشود.
امروز دوشنبه 10 تیرماه جلسه سوم این برنامه هفتگی برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ از دیگر برنامههای قرآنی طلاب در تابستان پیش رو، اجرای طرح ملی «رحله» با موضوع حفظ 4 جزء قرآن کریم طی دو ماه است که از فردا سهشنبه 11 تیرماه در حوزه علمیه اهواز آغاز میشود.
انتهای پیام