ارتقای ظرفیت مؤسسات بوشهر با واگذاری طرح‌های قرآنی سازمان‌ها
کد خبر: 3823573
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
مرادی تأکید کرد:

ارتقای ظرفیت مؤسسات بوشهر با واگذاری طرح‌های قرآنی سازمان‌ها

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه قرآنی بوشهر گفت: واگذاری طرح‌های قرآنی سازمان‌ها و دستگاه‌ها در استان‌ها به اتحادیه‌ها و سپس به تشکل‌های قرآنی موجب ارتقای ظرفیت‌های آنها می‌شود.

ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: نشستی با کارشناسان امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز، 10 تیرماه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
وی ادامه داد: این جلسه درباره واگذاری 100 درصدی طرح‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی به اتحادیه به منظور ارتقای سطح عملکرد تشکل‌ها و همچنین فعال کردن مؤسساتی که بعضا نیمه فعال شده‌اند، برپا شد.
مرادی با اشاره به بیان مشکلات پیش روی فعالیت مؤسسات قرآنی، بیان کرد: همچنین طی این جلسه بر ارائه خواسته و مطالبات مؤسسات قرآنی مبنی بر حمایت همه جانبه از این تشکل‌های مردمی تأکید شد.
وی با اشاره به اینکه 87 مؤسسه دارای مجوز ثبت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی، عضو اتحادیه هستند، بیان کرد: طی سال‌های اخیر مؤسسات به دلیل عدم حمایت‌های لازم از سوی دستگاه‌های متولی در عرصه قرآنی بعضا نیمه فعال شده‌اند که این موضوع در استان بوشهر نیز به مانند دیگر استان‌ها دیده می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه بوشهر، با تأکید بر اینکه اتحادیه‌های مدغم استانی با وحدت رویه مؤسسات قرآنی به فعالیتشان ادامه می‌دهند، اضافه کرد: امیدواریم با بحث تعیین تکلیف ادغام اتحادیه‌ مؤسسات قرآنی کشور، این وضع بلاتکلیفی به اتمام برسد و به بررسی و حل معضلات و مشکلات مؤسسات قرآنی پرداخته شود.
انتهای پیام

captcha