حضور ۸ فرهنگی مازندرانی در مسابقات سراسری قرآن مشهد
کد خبر: 3823622
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

حضور ۸ فرهنگی مازندرانی در مسابقات سراسری قرآن مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش مازندران از اعزام هشت نماینده آموزش و پرورش مازندران به چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در خراسان رضوی خبر داد.

حضور هشت فرهنگی مازندرانی در مسابقات سراسری قرآن خراسان رضویمحمود تنها رئيس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: هشت نفر از فرهنگیان منتخب مسابقات قرآن، عترت و نماز مازندران برای رقابت با منتخبین سایر استان‌ها هشتم تیرماه در چهارمين دوره مسابقات کشوری به مشهد اعزام شدند.
وی افزود: این مسابقات که از نهم تیرماه در رشته‌های در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن، نهج‌البلاغه، روش تدریس و احکام آغاز شده تا ١٢تیرماه در مشهد مقدس ادامه دارد.
تنها با بیان اینکه، در راستای اهداف تعریف شده در سند تحول بنیادین مسابقات قرآنی نقش بسزایی در توانمند‌سازی و ارتقای کیفی معلومات فرهنگیان دارند، گفت: فرهنگیان استان مازندران درسومين دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در سال گذشته موفق به کسب رتبه‌های برتر در کشور شدند.
وی افزود: در این دوره از مسابقات، مهرداد اسماعيل‌زاده و رقيه رضايی در رشته حفظ كل، محمد محسنی و سميه محمديان در رشته حفظ 10 جزء، مصطفی قاسمی و محبوبه بهاری در رشته قرائت، مونا عمرانی در رشته نهج‌البلاغه و مهدی سمرقندی در رشته روش تدریس و احکام به این مسابقات اعزام شدند
انتهای پیام

captcha