اعلام مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران
کد خبر: 3823895
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

اعلام مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، قرآن و عترت استان تهران، 10 تیرماه برگزار و مصوبات آن اعلام شد.

اعلام مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی استان تهرانبه گزارش ایکنا؛ دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، قرآن و عترت استان تهران، 10 تیرماه با حضور اکثریت اعضا در سالن جلسات اتحادیه قرآنی کشور برگزار شد.

در ابتدا گزارش مختصری از بازدیدهای صورت گرفته از مؤسسات قرآنی استان، همچنین اقدامات انجام شده طی سه ماهه اخیر از سوی مهدی صالحی‌متین، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان تهران ارائه شد.

ساماندهی وضعیت اداری اتحادیه استان تهران، ضرورت همگام بودن این اتحادیه و همیاری با اتحادیه کشوری در موضوعات مختلف و برقراری ارتباطات سازنده به منظور احقاق حقوق مؤسسات قرآنی ازجمله انتظارات هیئت مدیره از مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان تهران بود.

در ادامه مقرر شد با توجه به اقدامات و گزارش مدیرعامل اتحادیه، گزارشی مکتوب از اقدامات صورت گرفته اعم از بازدیدها، نتایج مساعدت‌های صورت گرفته به همراه فهرست مؤسسات بازدید شده که مورد حمایت قرار گرفته‌اند، تهیه و در اختیار اعضای هیئت مدیره قرار گیرد تا در جلسه آتی، نقطه نظرات اعضاء در این خصوص ارائه شود.

انتهای پیام

captcha