آمریکا؛ بزرگترین سیستم نقض‌کننده حقوق بشر
کد خبر: 3823896
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

آمریکا؛ بزرگترین سیستم نقض‌کننده حقوق بشر

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: آمریکا و ایادی غرب از بزرگترین سیستم‌های نقض‌کننده حقوق بشر بوده و فعالیت‌های ضدبشر فراوانی را انجام داده‌اند.

آمریکا؛ بزرگترین سیستم نقض‌کننده حقوق بشر

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فرهنگ صفایی‌پور، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، صبح امروز، ۱۱ تیر ماه، در همایش افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: آمریکا و ایادی غرب از بزرگترین سیستم‌های نقض‌کننده حقوق بشر بوده و فعالیت‌های ضدبشر فراوانی را انجام داده‌اند.
وی به حمله اتمی ناکازاکی و هیروشیما توسط آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا اولین کشور در جهان بود که با حمله اتمی در ناکازاکی و هیروشیما دست به جنایت عظیمی زد.
صفایی پور ادامه داد: آمریکا در زندان‌هایی همچون ابوغریب و گوانتانامو در این کشور و زندان‌های ساخته شده در کشورهایی که مستعمره آمریکا هستند، به نقض و نابودی حقوق بشر اقدام می‌کند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به نقش فتنه‌انگیزی آمریکا در سایر کشورها تصریح کرد: آمریکا در سرنگونی حکومت مردمی ۵۰ کشور نقش داشته که با کمک رسانه‌ها، اقدامات و جنایات آنها مخفی مانده و هم‌اکنون این کشور در دنیا مدعی حقوق بشر و دفاع از حقوق مردم است که بر همگان آشکار بوده که این ادعا فقط در حد یک ادعا است و آمریکا دقیقا برخلاف دفاع از حقوق بشر عمل می‌کند.
انتهای پیام

captcha