تدوین سند سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی؛ از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌ ششم توسعه
کد خبر: 3824152
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

تدوین سند سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی؛ از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌ ششم توسعه

گروه اجتماعی ــ معاون دفتر فرهنگی، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه‌ گفت: کتاب و کتاب‌خوانی و فرهنگ‌سازی در این زمینه و همچنین تدوین سند سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌ ششم توسعه است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، پریسا نوروزی، معاون دفتر فرهنگی، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه‌ امروز، 12 تیرماه در هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی سراسر کشور که به میزبانی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است، اظهار کرد: گستردگی بخش فرهنگی در توسعه‌ کشورها یک اصل است.

وی افزود: کتاب و کتاب‌خوانی و فرهنگ‌سازی در این زمینه و همچنین تدوین سند سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌ ششم توسعه است.

نوروزی ادامه داد: میراث فرهنگی و توسعه‌ گردشگری و سازماندهی آن و همچنین توسعه‌ صنایع فرهنگی مانند بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن‌سازی و... از دیگر اولویت‌های حمایتی در برنامه ششم توسعه‌ هستند.

معاون دفتر فرهنگی، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه‌ با بیان اینکه جهاددانشگاهی می‌تواند در آموزش نیروها و ارتباط با دانشگاه‌ها برای استفاده‌ از ایده‌ها به منظور ایجاد تحول در این زمینه‌ها فعالیت کند، تصریح کرد: اعتبارات در این زمینه کم اما ظرفیت‌ها بسیار فراوان است.

وی با بیان اینکه براساس توانایی‌های جهاددانشگاهی، ما می‌توانیم نقش تسهیل‌گر را برای گرفتن بودجه‌های مصوب برای این نهاد داشته باشیم، اظهار کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند با تعامل و ارتباط مؤثر با دستگاه‌های مختلف، بخشی از اعتبارات خود را تأمین کند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha