پرچم آستان قدس رضوی در یزد به اهتزار درمی‌آید
کد خبر: 3824623
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳

پرچم آستان قدس رضوی در یزد به اهتزار درمی‌آید

گروه اجتماعی- مسئول کانون جوانان رضوی در استان یزد گفت: پرچم آستان قدس رضوی در تمام استان‌‌های ایران و 40 کشور دنیا به اهتزار درمی‌آید.

پرچم آستان قدس رضوی در یزد به اهتزار درمی‌آیدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد، مسئول کانون جوانان رضوی و رئیس جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد 13 تیرماه در جمع خبرنگاران ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون دوازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در یزد فعالیت در زمینه برپایی جشنواره زیر سایه خورشید را مصداق بارزی از تعظیم شعائر الهی و نشانه تقوای قلب مؤمنین برشمرد که باعث تقویت ایمان قلبی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره زیر سایه خورشید بعد از عاشورا و اربعین، بزرگترین رویداد فرهنگی ـ مذهبی در دنیا محسوب می‌شود افزود: این جشنواره بین‌المللی و مردمی همزمان در تمامی استان‌های کشور و همین طور در 40 کشور دنیا برگزار خواهد شد که این، فتح‌الفتوح معنوی است.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه این جشنواره توسط کانون جوانان رضوی استان یزد وابسته به آستان قدس رضوی برگزار می شود بیان کرد: نمایندگی کانون جوانان رضوی در استان، به عهده هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد است.

وی مهمترین مسئولیت کانون جوانان رضوی را برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، توسعه معنوی حرم مطهر رضوی در کل کشور و ترویج فرهنگ زیارت از راه دور است.

مهدوی نژاد یادآور شد: این برنامه در سراسر کشور توسط تشکل‌های مردمی برپا می‌شود، البته مسئولان استانی نیز حمایت‌هایی در این زمینه دارند، ولی برگزاری و اجرای این جشنواره به صورت مردمی خواهد بود.

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد اظهار داشت: این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی در طول سال برای استان یزد است و خادمان آستان مقدس رضوی در طول برگزاری این جشنواره در تمامی لایه‌های اجتماعی استان یزد حضور خواهند داشت.

محمدحسین رحیمی‌نسب، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد نیز در این نشست از اصحاب رسانه خواست تا با پوشش خوب خبری این جشنواره سهم عاشقی خود را در بزرگداشت دهه کرامت به امام رضا(ع) تقدیم کنند.

وی افزود: شکر نعمت برخورداری مردم ایران از وجود پربرکت شمس‌الشموس(ع)، این است که تمام تلاش خود را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره زیر سایه خورشید و دهه کرامت داشته باشیم و بتوانیم در زمینه محرومیت‌زدایی فعالیت‌هایی خوبی در طول این جشنواره انجام دهیم.

انتهای پیام

captcha