اعلام کرسی‌های تلاوت دهه کرامت نفحات‌القرآن
کد خبر: 3824807
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

اعلام کرسی‌های تلاوت دهه کرامت نفحات‌القرآن

گروه جلسات و محافل ــ همزمان با آغاز ایام دهه کرامت، دارالقرآن نفحات اقدام به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کرده است.

کرسی‌های نفحات‌القرآن در ایام دهه کرامت

به گزارش ایکنا؛ کرسی ۳۷۳ نفحات‌القرآن، شنبه، ۱۵ تیرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا با تلاوت قاری ممتاز کشور، محسن قاسمی در مسجدالنبی(ص) واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران برگزار می‌شود.
کرسی ۳۷۴ نفحات با تلاوت قاری ممتاز محمد پورعاشوری یکشنبه، ۱۶ تیر پس از نماز عشا در مسجد الغدیر، شهرک دریای تهرانسر برپا خواهد شد.
کرسی ۳۷۵ نفحات‌القرآن دوشنبه، ۱۷ تیر همزمان با روز تکریم امامزادگان با تلاوت  حسین فردی، قاری بین‌المللی کشور در امامزاده قاضی‌الصابر واقع در ده ونک برگزار می‌شود.
کرسی تلاوت ۳۷۶ نفحات در شام میلاد امام رضا(ع) یکشنبه، ۲۳ تیر پس از نماز عشا با تلاوت قاسم رضیعی، قاری بین‌المللی کشورمان در مسجدالحسین(ع) واقع در نارمک خیابان شهید ثانی، میدان ۸۸ برگزار خواهد شد.

همچنین کرسی ۳۷۷ نفحات القرآن چهارشنبه، ۲۷ تیرماه پس از نماز عشا با تلاوت  حامد علیزاده، نفر اول مسابقات مالزی در سال ۹۶ در مسجد رحمتیه واقع در تهران، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه برپا می‌شود.

در این کرسی‌ها برگه‌های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع و به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می‌شود. همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار می‌شود، بدین صورت که دفترچه‌های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع شده و سپس به صورت هفتگی از میزان پیشرفت‌شان سوال می‌شود. سپس در پایان هر فصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز دیگری ارائه خواهد شد.
پخش زنده کرسی‌ها از‌ طریق نرم‌افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه‌نگار است که قرآن‌دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام

captcha