روایت هجرت کریمه اهل بیت(ع) و ضامن آهو برای دختران آفتاب
کد خبر: 3824994
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

روایت هجرت کریمه اهل بیت(ع) و ضامن آهو برای دختران آفتاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ ویژه‌برنامه دختران آفتاب با موضوع «پندهای آموزنده از قصه‌های قرآنی» با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی و ترغیب و آشنایی کودکان با آموزه‌های قرآن کریم به مناسبت دهه کرامت از سوی خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ویژه‌برنامه دختران آفتاب با موضوع «پندهای آموزنده از قصه‌های قرآنی» با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی و ترغیب و آشنایی کودکان با آموزه‌های قرآن کریم به مناسبت دهه کرامت از سوی خانه فرهنگ امام علی(ع)، پنجشنبه، 13 تیرماه، ساعت 10 تا 11 در خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می‌شود.
در این برنامه که در قالب قصه‌گویی، به سیره و کرامات حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) می‌پردازد، سمیه حیدری، کارشناس علوم قرآنی، متناسب با گروه سنی دختران برای آنان روایت‌هایی به زبان کودکانه از داستان هجرت کریمه اهل بیت(ع)، حضرت معصومه(س) از مدینه به قم، داستان ضامن آهو شدن حضرت امام رضا(ع) و همچنین نکته‌های پندآمیز قرآنی بیان می‌کند و سپس کودکان نظرات و برداشت‌های خود را مطرح و با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند.
نقاشی کودکان از داستان‌ها و روایت‌های بیان شده از دیگر بخش‌های این برنامه است.
خانه فرهنگ امام علی(ع) در یافت‌آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجموعه شهید مختار سلیمانی واقع است.
مریم علیزاده
انتهای پیام
captcha