جمع‌آوری یک میلیارد و ۲۹۳ میلیون تومان صدقه در سمنان
کد خبر: 3825042
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

جمع‌آوری یک میلیارد و ۲۹۳ میلیون تومان صدقه در سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان سمنان با بیان اینکه به‌صورت روزانه هر شهروند استان سمنان ۱۹ تومان صدقه پرداخت کرده است، گفت: میزان صدقه جمع‌آوری‌شده طی سه‌ماهه سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و امسال یک میلیارد و ۲۹۳ میلیون بود که مقایسه این آمار افزایش ۱۹۳ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

جمع آوری یک میلیارد و ۲۹۳ میلیون تومان صدقه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان سمنان  امروز، 16 تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر شهروند استان سمنان میانگین ماهانه ۶۰۱ تومان صدقه پرداخت می‌کند، بیان کرد: مردم استان بارها در همراهی‌های خود با کمیته امداد اثبات کردند که هم‌نوعان خود را فراموش نمی‌کنند که این مهم را می‌توان در رشد ۱۰ درصدی پرداخت صدقه طی سه‌ماهه امسال نسبت به سال قبل مشاهده کرد.

وی ادامه داد: طبق آمار به‌صورت روزانه هر شهروند استان سمنان ۱۹ تومان صدقه پرداخت کرده که میزان صدقه جمع‌آوری‌شده طی سه‌ماهه سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و امسال یک میلیارد و ۲۹۳ میلیون بود که مقایسه این آمار افزایش ۱۹۳ میلیون تومان را نشان می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه صدقات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های بسیاری برای مددجویان هزینه می‌شود، یادآور شد: تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات بخشی از کمک‌هایی است که از طریق صدقات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می‌شود.

مسعودیان‌راد با بیان اینکه از مبلغ مذکور یک میلیارد و چهل میلیون تومان تنها از طریق ۸۵ هزار صندوق صدقات مستقر در سطح شهرها و روستاها جمع‌آوری‌شده، گفت: این درحالی‌ است که مراکز نیکوکاری نیز ۲۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در این بخش مشارکت داشتند.

به گفته وی، ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان صدقات نیز از طریق روش‌های نوین پرداخت‌شده که مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ پرداخت کنند.

انتهای پیام

captcha