هفته «فرهنگ و نشاط» در خاتم برگزار می‌شود
کد خبر: 3825488
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

هفته «فرهنگ و نشاط» در خاتم برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی فرماندار شهرستان خاتم از برگزاری هفته «فرهنگ و نشاط» در این شهرستان خبر داد.

هفته «فرهنگ و نشاط» در خاتم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، جواد میربهبودی،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خاتم 17 تیرماه در جلسه كارگروه فرهنگی و اجتماعی با موضوع برنامه‌ریزی پیرامون هفته فرهنگ و نشاط در شهرستان اظهار کرد: این طرح از طریق دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری در 5 شهرستان ازجمله شهرستان خاتم با همكاری نهادها و تشكل‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینكه شادی لازمه حیات اجتماعی است و ما برای اینكه در سطح جامعه میزان شادی و نشاط اجتماعی را بالا ببریم باید از افراد و خانواده‌ها شروع كرد گفت: اگر آن‌ها شاد باشند سرانجام جامعه‌ای شاد را خواهیم داشت و شاد بودن جامعه قطعاً موجب پیشرفت و توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و خانوادگی جامعه و همچنین موجب جلوگیری از بروز انواع آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خاتم با اشاره به اینكه نشاط اجتماعی و تلاش برای توسعه فرهنگی از سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی دولت تدبیر و امید است افزود: باید ادارات با برنامه‌ریزی و هماهنگی بین بخشی بویژه در شرایط فعلی در جهت شور و نشاط اجتماعی تلاش کنند و برنامه‌های فرهنگی شاد و متنوعی را هفته فرهنگ و نشاط در سطح شهرستان اجرا کنند.

یادآور می‌شود اجرای نمایش خیابانی، طنز، موسیقی و آواهای محلی، برگزاری مسابقات ورزشی و همایش كوهنوردی، برگزاری جشن در روستاها، آموزش رصد ستارگان از برنامه‌های شاخص این هفته در شهرستان خاتم است.

انتهای پیام

captcha