اشتغال‌زایی برای ۵۰۰ خانوار به همت آستان بانوی کرامت
کد خبر: 3825918
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

اشتغال‌زایی برای ۵۰۰ خانوار به همت آستان بانوی کرامت

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون اجرایی آستان مقدس از ایجاد اشتغال‌زایی برای 500 خانوار به همت آستان بانوی کرامت از ابتدای سال گذشته تا به امروز خبر داد و گفت: با اجرای طرح‌های جدید اقتصادی، اشتغال‌زایی 70 خانوار دیگر انجام می‌شود.

اشتغال‌زایی برای ۵۰۰ خانوار به همت آستان بانوی کرامت

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ هادی محمودنژاد در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های اشتغال‌زایی آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(س) در حوزه شیلات و کشاورزی، طی گفت‌وگویی با خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به مناسبت دهه کرامت افتتاح و کنلگ‌زنی طرح‌های اشتغال‌زایی آستان مقدس بانوی کرامت با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر انجام شده است.

وی از کنلگ‌زنی پروژه تولید محصولات گلخانه‌ای در مساحتی بیش از ۱۵ هکتار یاد کرد و افزود: امروز فاز نخست این پروژه کلنگ‌زنی شده که تا پایان سال با همت مؤسسه زائر به بهره‌برداری خواهد رسید. طرح سایت محصولات گلخانه‌ای ۵۰ هکتار است که فازهای بعدی نیز در دستور کار مؤسسه قرار خواهد گرفت.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(س) اظهار کرد: این پروژه با ۱۸ میلیارد تومان اعتبار در دست اجراست که ۴۰ درصد این مبلغ از منابع داخلی آستان مقدس و باقیمانده آن نیز از محل دریافت تسهیلات تأمین شده است.

وی گفت: فاز دوم ماهیان خاویاری علی‌آباد سراجه با ظرفیت ۲۰ تن در سال و ۳۰ میلیارد ریال بودجه امروز به افتتاح رسیده است و فاز سوم این سایت نیز در مجاورت فاز دوم با ظرفیت ۲۰ تن در سال، کلنگ‌زنی شده که ۲۰ درصد پیشرفت کار داشته است و تا پایان سال به بهره‌برداری و افتتاح خواهد رسید.

محمودنژاد با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌های اقتصادی، اشتغال‌زایی ۷۰ خانوار را به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: آستان مقدس بانوی کرامت از ابتدای سال گذشته تاکنون اشتغال‌زایی بیش از ۵۰۰ خانوار را رقم زده است.

وی یادآور شد: هر چند امسال تحریم‌های ظالمانه شرایط نامناسبی را برای کشور فراهم آورده، لکن با عنایت به نامگذاری سال‌های اخیر و خصوصاً امسال از سوی رهبر عزیز و مقتدرمان آستان مقدس نیز با همت متخصصان و خادمان مؤسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه(س) حرکت خود را پر قدرت در عرصه اشتغال‌زایی دنبال کرده و امیدواریم که هرساله بتوانیم خدمات ارزشمندتری را نسبت به سال گذشته رقم بزنیم.

جلال بيطرفان

انتهای پيام

 

captcha