افتتاح سومین نمایشگاه عفاف و حجاب در ارومیه
کد خبر: 3826733
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

افتتاح سومین نمایشگاه عفاف و حجاب در ارومیه

گروه فرهنگی - سومین نمایشگاه عفاف و حجاب با محوریت پوشاک اسلامی و ایرانی در راستای حمایت از رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی و اسلامی، صبح امروز، ۲۲ تیر ماه، در مجل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ارومیه افتتاح شد.

افتتاح سومین نمایشگاه عفاف و حجاب در ارومیه

محمد دهقان، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، در حاشیه افتتاح سومین نمایشگاه عفاف و حجاب در ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همچنین جهت رونق تولید، تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه تولیدات داخلی جهت بازدید عموم مردم در معرض نمایش گذاشته شده است.

وی در خصوص نحوه فعالیت نمایشگاه افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ تیر ماه الی ۲۸ تیر ماه به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۱۱ الی ساعت ۱۱ جهت بازدید عموم مردم دایر خواهد بود.

دهقان افزود: در نمایشگاه عفاف و حجاب امسال ۳۲ غرفه از تولیدات پوشاک ایرانی اسلامی تشکیل شده و تعداد ۳ غرفه محصولات انتشارات اسلامی و چند غرفه هم از تولیدات صنایع دستی حضور دارند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: در نمایشگاه عفاف و حجاب کلیه محصولات با تخفیف ویژه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

captcha