برگزاری نشست شورای فرهنگی صنعت آب و برق لرستان با موضوع مسابقات قرآن
کد خبر: 3827613
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

برگزاری نشست شورای فرهنگی صنعت آب و برق لرستان با موضوع مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نشست شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق لرستان با موضوع برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن، در شرکت توزیع نیروی برق لرستان برگزار شد.

نشست شورای فرهنگی صنعت آب و برق لرستان با موضوع مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز دوشنبه، ۲۴ تیرماه‌ نشست شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق لرستان با موضوع برگزاری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو در شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد.
این نشست با حضور مهدی بابایی‌پور، مجید امرایی، الوندی و سوری مسئولان امور فرهنگی شرکت آب و فاضلاب شهری، شرکت توزیع برق، شرکت آب و فاضلاب روستایی و آب منطقه‌ای لرستان برگزار شد.
مهدی بابایی‌پور، دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق لرستان در این نشست با اشاره به این‌که همه ساله یک قشر از خانواده‌های صنعت آب و برق لرستان در مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: در مرحله‌ استانی از نفرات برتر در هر رشته تجلیل خواهد شد.
وی در خصوص زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در لرستان گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در مرحله استانی ویژه فرزندان کارکنان صنعت آب و برق لرستان دوم مردادماه جاری برگزار می‌شود.
بابایی‌پور با بیان این‌که براساس ارزیابی وزارت نیرو، صنعت آب و برق لرستان از دستگاه‌های برتر در حوزه فرهنگی و دینی در سطح کشور است، اضافه کرد: نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن وزارت نیرو در لرستان به مرحله کشوری که ششم تا هشتم شهریور به میزبانی مشهد برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha