گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی چهارمحالوبختیاری گفت: مسجد بینراهی حضرت امیرالمؤمنین(ع) با حضور مسئولان در منطقه بازفت افتتاح شد. 
به گزارش ایکنا از چهارمحالوبختیاری، هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه چهارمحالوبختیاری امروز، 29 تیرماه در جمع خبرنگاران استان، گفت: مسجد بینراهی حضرت امیرالمؤمنین(ع) با حضور سردار علی محمداکبری، فرمانده سپاه قمر بنیهاشم(ع) چهارمحالوبختیاری و سردار حسن ساهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، در روستای کچوز از توابع بازفت شهرستان کوهرنگ افتتاح شد.
وی افزود: این مسجد با هدف خدمترسانی به مسافران مسیر چهارمحالوبختیاری و خوزستان و اهالی روستای کچوز احداث شده است.
فولادی اظهار کرد: مسجد بینراهی حضرت امیرالمؤمنین(ع) در زمینی به مساحت 150 مترمربع با هزینه بالغ بر 250 میلیون تومان به صورت مشارکتی از محل کمکهای خیران، اعتبارات قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا((ص) و بسیج سازندگی سپاههای استانی خوزستان و چهارمحالوبختیاری و تلاش جهادگران ساخته شده است.
انتهای پیام