کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار‌شده در اراک
کد خبر: 3828815
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار‌شده در اراک

گروه اجتماعی ــ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان و در بازرسی از یک انبار واحد صنفی در شهر اراک، ۲ تن و ۱۵۰ کیلو‌گرم شکر احتکار‌شده کشف شد.

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار‌شده در اراکبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت: در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومی پلیس استان و در بازرسی از یک انبار واحد صنفی در شهر اراک،‌ 2 تن و150 کیلو‌گرم شکر احتکار‌شده كشف شد.
وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار شکر در انبار یک واحد صنفی در شهرستان اراک با خبر شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: سرانجام روز گذشته، پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، انبار مذکور شناسایی و در بازرسی مشترک مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان سازمان صنعت‌، معدن و تجارت، 2 تن و 150 کیلوگرم شکر كه در این مكان احتكار شده بود، کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به ارزش 200 میلیون ریالی كالای كشف شده بیان داشت: فرد محتکر كه این مقدار شكر را به منظور توزیع بین شهروندان تحویل گرفته بود، در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
سرهنگ خلجی در پایان با قدردانی از همكاری آگاهانه مردم با پلیس از شهروندان وظیفه‌شناس خواست تا در صورت كسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتكار كالا و لوازم اساسی مورد‌نیاز مردم، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدام‌های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید و با سودجویان و محتکران برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.
انتهای پیام

captcha