اسلام دید جامعی به دانایی دارد/«کاظمی آشتیانی»؛ سند افتخار جهاددانشگاهی
کد خبر: 3829479
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

اسلام دید جامعی به دانایی دارد/«کاظمی آشتیانی»؛ سند افتخار جهاددانشگاهی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف استان قزوین؛ کاظمی آشتیانی را سند افتخار جهاد دانشگاهی دانست و گفت: اسلام دید جامعی به دانایی دارد و زمانی علم به دانایی تبدیل می‌شود که مهارت را کنار خود داشته باشد و خدا را شکر که جهاددانشگاهی در این حوزه قدم برداشته است.

اسلام دید جامعی به دانایی دارد/ شهید «کاظمی آشتیانی» سند افتخار جهاد دانشگاهی

به گزارش ایکنا از قزوین، فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاددانشگاهی قزوین با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین دیدار کرد.

در این دیدار که صبح امروز، اول مردادماه برگزار شد، پیله‌چی ضمن معرفی بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی قزوین، اظهار کرد: جهاددانشگاهی مجموعه‌ای است که به دنبال کارهای گزین است از این رو مأموریت‌هایی را پیگیری و اجرا می‌کنیم که نیاز روز کشور است.

وی به پروژه ملی eight در جهاددانشگاهی قزوین اشاره کرد و گفت: پروژه تدوین کتب آموزشی زبان انگلیسی، پیرو صحبت مقام معظم رهبری از سال ۹۳ آغاز شده است و در حال حاضر با عنوان eight در برخی استان‌ها به‌صورت پایلوت آموزش داده می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی مجیدی نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت مجموعه جهاددانشگاهی بیان کرد: خداوند را شاکریم که انقلاب اسلامی باعث شکل‌گیری چنین نهادی شده است که وظیفه آموزش و مهارت‌ورزی در جامعه را برعهده دارد.

وی کاظمی‌آشتیانی را سند افتخار جهاددانشگاهی دانست و ادامه داد: اسلام دید جامعی به دانایی دارد و زمانی علم به دانایی تبدیل می‌شود که مهارت را کنار خود داشته باشد و خدا را شکر که جهاددانشگاهی در این حوزه قدم برداشته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ابراز امیدواری کرد که جهاددانشگاهی بتواند جامعه را در حوزه علم به خودکفایی برساند.

انتهای پیام

captcha