
امین فلاح، مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان در گفت و گو با ایکنا از خراسانشمالی اظهار کرد: مدارس خیرساز با عنوان «ایران من» در قالب تعهد ساخت ۱۰۰ مدرسه توسط جمعی از کارآفرینان اتاق بازرگانی ایران با همکاری موسسه خیریه «مهر گیتی» در حال اجرا است که سهم خراسانشمالی از این تعداد، چهار مدرسه روستایی بوده است.
وی ادامه داد: دو مدرسه ایران من روز چهارشنبه در روستای سوخلی شهرستان مانه و سملقان و حیدرآباد شهرستان راز و جرگلان به بهره برداری رسید و دو باب مدرسه دیگر نیز در قالب طرح ایران من در روستای خندقلو شهرستان بجنورد و روستای دشت شهرستان گرمه پنجشنبه افتتاح شد.
فلاح یادآورشد: مدارس روستاهای سوخلی و حیدرآباد دو کلاسه با زیربنای ۱۷۰ مترمربع است و برای هر کدام سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: مدارس روستاهای خندقلو و دشت هم سه کلاسه با زیربنای ۲۱۰ مترمربع است که برای هر طرح چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام