روزنامه اسپانیایی: تخریب منازل راهبرد سیستماتیک اسرائیل است
کد خبر: 3829999
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

روزنامه اسپانیایی: تخریب منازل راهبرد سیستماتیک اسرائیل است

گروه بین‌الملل ـ روزنامه اسپانیایی «پوپلیکو» در گزارشی به ادامه جنایت اشغالگران اسرائیلی در تخریب منازل فلسطینیان در قدس پرداخت و در این زمینه نوشت: «تخریب خانه‌های فلسطینیان راهبرد روشمند و سیستماتیک اسرائیل است».

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری عربی 21؛ در این گزارش آمده؛ «تخریب منازل فلسطینیان یکی از محورهای مرکزی سیاست اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین است و این هفته نظامیان اسرائیلی با استفاده از مواد منفجره و بلدورز، حدود 70 منزل را در قدس تخریب کردند».

در این گزارش این روزنامه اسپانیایی آمده؛ «این اقدام اسرائیل مشکل تراکم جمعیتی در بخش شرقی قدس را تشدید می‌کند، چرا که فلسطینی‌ها به ندرت به مجوز ساخت خانه دست پیدا می‌کنند».

پوپلیکو نوشت: «تسریع اسرائیل در تخریب خانه‌های فلسطینی این پیام را مخابره می‌کند که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، حمایت غیرمشروطی از کاخ سفید دریافت می‌کند».

یادآوری می‌شود، دوشنبه هفته جاری صدها نظامی اسرائیلی به محله «وادی حمص» در منطقه «صور باهر» واقع در بخش شرقی قدس یورش بررند و با اخراج ساکنان فلسطینی از منازل خود با کاشت مواد منفجره اقدام به تخریب خانه‌های فلسطینیان کردند.
 
انتهای پیام
captcha