۲۱ مردادماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3831137
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

۲۱ مردادماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیر حوزه علمیه بانوان سیستان و بلوچستان گفت: ثبت‌نام و پذیرش طلبه در حوزه‌های علمیه بانوان سطح استان از هفته گذشته آغاز شده و تا ۲۱ مردادماه ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام رضا عرب‌خالص، مدیر حوزه علمیه بانوان سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: ثبت‌نام و پذیرش طلبه در حوزه‌های علمیه بانوان سطح استان از هفته گذشته آغاز شده و تا 21 مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اولویت ثبت‌نام از طریق اینترنتی است، افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در علوم حوزوی می‌توانند جهت نام‌نویسی به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بانوان به نشانی www.whc.ir مراجعه کنند.

مدیر حوزه علمیه بانوان استان با اشاره به اینکه حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز، سیکل است، بیان کرد: افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند، می‌توانند برای ثبت نام به‌صورت حضوری به مدارس علمیه خواهران مراجعه و از این طریق نام‌نویسی کنند.

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب که «‌پدیده خواهران طلبه پدیده مبارکی است»، اظهار کرد: بانوان می‌توانند در صورت موفقیت در آزمون ورودی و پذیرش در حوزه‌های علمیه سراسر استان، از تحصیل رایگان و مدرک حوزوی سطح دو (معادل کارشناسی) یا سطح سه (معادل کارشناسی ارشد) بهره‌مند شوند.

عرب‌خالص افزود: نقشه پراکندگی مدارس علمیه، راهنمای آشنایی با رشته‌های تحصیلی و همچنین دفترچه راهنمای پذیرش در وب‌سایت www.whc.ir در دسترس قرار گرفته است.

انتهای پیام

captcha