اعزام 500متخصص سمنانی به عتبات عالیات
کد خبر: 3831615
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

اعزام 500متخصص سمنانی به عتبات عالیات

گروه اجتماعی- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان از اعزام بیش از ۵۰۰ نیروی متخصص این استان به کربلا و نجف خبر داد.

اعزام 500متخصص سمنانی به عتبات عالیات

به گزارش ایکنا از سمنان، رمضانعلی حلوایی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان شب گذشته 9 مرداد در نشست مجمع علمای شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهراز اعزام بیش از ۵۰۰ نیروی متخصص این استان به کربلا و نجف خبر داد و گفت: با این آمار اعزام، استان سمنان پنجمین استان کشور از نظر تعداد نیروهای متخصص اعزامی به عتبات عالیات به منظور بازسازی اماکن متبرکه نجف و کربلاست.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم استان سمنان برای کمک به بازسازی عتبات عالیات افزود: مردم استان سمنان که همواره در امور خیر پیشگام و پیشقدم بوده‌اند؛ در این زمینه نیز بسیار خوش درخشیده‌اند.

وی نقش مهم روحانیان در افزایش جلب مشارکت‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات را موثر دانست و افزود: از روحانیان شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر می‌خواهم تا در ترویج مشارکت مردمی برای بازسازی اماکن متبرکه کربلا و نجف نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشند.

حلوایی متذکر شد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور باز هم به صورت خودجوش استقبالی گسترده برای کمک به بازسازی عتبات عالیات از سوی مردم انجام می گیرد که باید زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردمی برای این مهم در استان سمنان فراهم شود.

انتهای پیام

 

captcha