تحصیل 1200 نفر از خواهران در حوزه‌های علمیه زنجان
کد خبر: 3831639
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

تحصیل 1200 نفر از خواهران در حوزه‌های علمیه زنجان

گروه فرهنگی ــ معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان از آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: در حال حاضر 1200 نفر از خواهران در حوزه‌های علمیه مشغول تحصیل هستند.

تحصیل 1200 نفر از خواهران در حوزه‌های علمیه زنجانزینب صالحی، معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان در مورد پذیرش طلبه در حوزه‌های علمیه اظهار کرد: پذیرش حوزه‌های علمیه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و در مقاطع مختلف تحصیلی پذیرش دارد و این کار ابتدا در مقطع عادی و سپس در مقطع تخصصی انجام خواهد شد.
وی تعداد حوزه‌های علمیه خواهران فعال در استان زنجان را ۹ واحد برشمرد و گفت: از این تعداد 8 واحد در مقطع عمومی و یک واحد در مقطع عالی فعالیت دارد.
صالحی از تحصیل یک هزار و 200 نفر از خواهران در حوزه‌های علمیه استان خبر داد و افزود: از زمان آغاز به فعالیت حوزه‌های علمیه تاکنون 500 نفر فارغ‌التحصیل شده‌اند.
معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران زنجان با اشاره به اینکه فعالیت حوزه‌های علمیه به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود، گفت: این امر به منظور گسترش فعالیت‌های آموزشی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: شیوه تحصیل در مقطع عمومی سطح 2، به شکل حضوری و تمام‌وقت و حضوری پاره‌وقت است و پذیرش داوطلبان از طریق آزمون علمی، یا محاسبه تأثیر معدل کل دیپلم، مصاحبه و تحقیق خواهد بود.
انتهای پیام
captcha