اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان‌مرکزی
کد خبر: 3831999
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان‌مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نتایج نهایی مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان مرکزی اعلام شد.

نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، نتایج نهایی مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان مرکزی اعلام شد.

براساس این گزارش؛ برترین‌های مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان مرکزی در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل، تحقیق، اذان، حفظ موضوعی در دو مقطع سنی کمتر از 16 سال و بالای 16 سال معرفی شدند.

در رشته فرزندان همکاران کمتر از 16 سال، در رشته حفظ کل زهرا آجرلو اول، حفظ 10 جزء شیوا پیشباز، هانیه فضلی، الهه فراهانی به ترتیت اول تا سوم، حفظ 5 جزء فاطمه احمدی، ستایش سهرابی اول و دوم، حفظ یک جرء نازنین‌زهرا سازنده، سارینا معماری و زینب هاشمی اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ، تحقیق و اذان فرزندان کمتر از 16 سال، در رشته حفظ 10 جزء علی فضلی رتبه اول، در رشته حفظ 5 جزء امیرحسن صفری اول، در رشته حفظ یک جزء عرفان تاج‌آبادی و محمدصادق راهزانی به ترتیب اول و دوم، در رشته تحقیق امیرعباس یوسفی اول، در رشته اذان محمدمهدی غریب، سیدحسین قریشی و امیرعباس رودبارانی اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته مفاهیم و حفظ موضوعی الهه فراهانی، زهرا غفاری، عرفان تاج‌آبادی، ثمین بیاتی، علی شریعتی اول تا پنج شدند و در رشته حفظ موضوعی مهتاب میرزایی اول شد.

در بخش بزرگسالان در رشته حفظ 10 جزء رضا علیخانی اول و حسن محمدی دوم، حفظ 5 جزء محمدکاظم ریبعی و امیرحسین علی‌مردان اول و دوم و در رشته حفظ 2 جزء محمد حسنی اول شد. در رشته تحقیق غلامرضا محمودی، نصیر رودبارانی و علی‌اکبر دوست‌بین به ترتیب اول تا سوم، در رشته ترتیل حسن غریب، سیدمهدی قریشی و اسماعیل زاهدی اول تا سوم، در رشته اذان محمد سرخیل، آیت‌الله فضلی و جواد پارسایی اول تا سوم شدند.

در رشته بزرگسالان بخش بانوان حفظ بیست جزء معصومه عاشوری، سمیه آروئی اول و دوم، در رشته حفظ 10جزء سمیه محمدی و ریحانه کوشکار و مبینا ابراهیمی اول تا سوم، در رشته حفظ 5 جزء محدثه حیدری و خدیجه رحمتی اول و دوم، در رشته حفظ 2 جزء سکینه محمودآبادی و سعیده روشنایی اول و دوم شدند.

در رشته تحقیق حمیده خرمی اول، در رشته قرائت ترتیل قاطمه صیدی و ناهید قشقائی پور اول و دوم شدند.

یادآور می‌شود، هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن قوه قضائیه استان مرکزی، پنج‌شنبه 10 مردادماه در سالن اجتماعات دادگستری کل استان مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام

captcha